|
Pravice potrošnika
Kakšne so pravice potrošnika pri turističnih aranžmajih?
|
|
|
|
|
|
|
Morda bi Vas zanimalo tudi... [arhiv člankov in nasvetov - kliknite tu...]: |
|
|
|
Kdaj in kako lahko uveljavljate garancijo?
Garancija je pravica kupca, ki jo uveljavlja, kadar blago ne deluje brezhibno ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu ali oglaševalskem sporočilu.
Garancijo podrobneje določa Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot), določila o garanciji pa (razen pravic iz 21. člena ZVPot) veljajo tudi, ko je kupec pravna oseba.
V naslednjem članku bomo preverili, kaj garancija je po Zakonu o varstvu potrošnikov (ZVPot), kako se uveljavlja, kakšne so pravice kupca in kaj nam preostane, ko garancije ni možno uveljavljati.
[Kliknite tu za celoten članek...]
|
|
|
|
Kdaj gostinec odgovarja za poškodovano ali izgubljeno stvar gosta?
Gostinec se šteje glede stvari, ki jih gost prinese s seboj, za shranjevalca in odgovarja, če stvari izginejo ali se poškodujejo.
Škoda, za katero gostinec odgovarja, je v večini primerov omejena, če pa škodo povzroči gostinec, pa mora povrniti odškodnino v višini celotne škode.
Takšna odškodninska odgovornost velja tudi za bolnišnice, garaže, železniške spalnike, organizirana taborjenja ipd.
V naslednjem članku bomo pogledali kdaj gostinec odgovarja za škodo gostu, kdaj za škodo ne odgovarja, kakšna je odškodnina, ki jo lahko zahteva gost, kdo poleg gostincev še odgovarja za škodo, ter kaj pomeni, če ima gostinec objavljeno javno obvestilo, da za stvari gosta ne odgovarja.
[Kliknite tu za celoten članek...]
|
|
|
|
Kaj lahko stori kupec avtomobila, ki ima napako za katero ni vedel?
Pri nakupu rabljenega avtomobila je potrebno biti zelo previden, saj pogosto avtomobila ne poznamo dobro in se v veliki meri zanašamo le na besede prodajalca.
Pri prodaji nas mora prodajalec obvestiti o vseh napakah, ki jih ima vozilo.
Večina prodajnih pogodb vsebuje klavzulo "videno-kupljeno", ki pa prodajalca ne varuje pred napakami, ki jih pred kupcem prikrije. Če ima namreč avtomobil napako, ki je prodajalec ni navedel, bi pa zanjo moral vedeti, lahko tako kupec uveljavlja svoje pravice na podlagi stvarne napake.
Kako postopa kupec avtomobila, ki je bil pri nakupu oškodovan, si lahko preberete v naslednjem članku.
[Kliknite tu za celoten članek...]
|
|
|
|
|
|
Preberite najnovejše brezplačne nasvete:
|
|
|
|
Delite to sporočilo:
|
|
Povežite se z nami na:
|
|
| |
|
Ta nasvet oz. sporočilo ste prejeli, ker ste ob registraciji na portal Informiran.si izbrali to
možnost. Za vse informacije, pripombe, predloge in odjavo od prejemanja sporočil smo Vam na voljo na info@infomiran.si. |
|