e-obrazec 1198 - Predlog tržnemu inšpektoratu, naj podjetju naloži odpravo napak na blagu oziroma vračilo plačanega zneska oziroma zamenjavo blaga ...
Oglaševanje na Informiran.si
Izdelava dokumenta po naročilu

Če dokumenta, ki ga potrebujete, niste našli na našem portalu, nam pošljite opis in izdelali ga bomo individualno:

Pošljite podatke
[Kliknite tu]

Pravne zadeve / Varstvo potrošnikov24. februar 2017 | Prijava |
RUBRIKE
Avtomobili
Delo in zaposlovanje
Dopisi, opomini in pooblastila
Družba
Državna uprava in občine
Gospodarstvo
Izvršbe
Kazniva dejanja in prekrški
Ločitveni postopki
Nepremičnine
Osebni stečaj
Pogodbe
Pravilniki (interni akti) v podjetju
Pravne zadeve
Računovodstvo in davki
Stečaj in prisilna poravnava
Šolstvo
Turizem
Kako do pravnega dokumenta?
Načini plačila
Video navodila za uporabo portala
Pogosta vprašanja uporabnikov
Zakaj e-obrazce uporablja že več kot 82.000 registriranih uporabnikov?

"Super ste nimam besed, hitri točni in splošno odlični pri delu katerega opravljate. Hvala ker ste tu!!!!"

Valdet
Pravni nasvet po e-Pošti
paket OSEBNI STEČAJ
BREZPLAČNI pravni e-priročniki
Pravni nasveti
Članki in nasveti
Davčne olajšave za RR projekte
Izdelava pogodb po naročilu
Splošni pogoji
Piškotki
Koristne povezave
Sponzorirane povezave:
Potrebujete pravni dokument?
Zakaj ga ne bi izdelali sami in tako prihranili čas, denar in živce?

Kako lahko sam izdelam pravni dokument?

Izpolnite spodnji e-obrazec. Na podlagi odgovorov, ki jih boste vnesli, bo sistem sam izdelal in vsebinsko prilagodil Vaš dokument. Tega boste po končanem postopku tako lahko preprosto natisnili in uporabili. Tako lahko do dokumenta, ki ga potrebujete pridete v le nekaj minutah.

Končni izdelan dokument bo vseboval Vaše podatke, prav tako pa bo glede na Vaše odgovore prilagojena tudi sama vsebina Vašega dokumenta. Tako bo dokument ustrezal Vaši individualni situaciji.

Poleg izdelanega dokumenta boste prejeli tudi brezplačna navodila, kako izdelani dokument uporabiti in kakšni so nadaljni postopki.


Potrebujete pomoč oz. več informacij?
01 / 511 42 60  info@informiran.si
051 / 204 821  kontaktni obrazec




Dokument: Predlog tržnemu inšpektoratu, naj podjetju naloži odpravo napak na blagu oziroma vračilo plačanega zneska oziroma zamenjavo blaga


Opis: Če je podjetje neupravičeno zavrnilo potrošnikovo zahtevo, da naj mu blago z napako zamenja z novim ali da naj vrne znesek za plačano blago ali da naj odpravi napako na blagu, lahko pritožnik s tem obrazcem predlaga pristojni inšpekciji, naj izda odločbo, s katero podjetju odredi, naj njegovi zahtevi ugodi.

Pred uporabo tega obrazca morate navedeno najprej zahtevati od prodajalca.

Pristojni inšpektorat izda odločbo le, če med potrošnikom in podjetjem ni spora o obstoju napake.

Če je med potrošnikom in podjetjem spor o obstoju napake, inšpektor izda odločbo le, če potrošnik predloži mnenje sodnega izvedenca ali če je na kak drug način napaka nedvomno dokazana.
Navedite ime in priimek predlagatelja.
Primer: "Ana Strah"
Več

 
 
Navedite naslov predlagatelja (ulico in hišno številko).
Primer: "Ulica pod hrasti 1"

 
 
Izberite poštno številko in naziv pošte predlagatelja.

 
 
Izberite pristojni tržni inšpektorat, na katerega bo predlog naslovljen.
Posamezen primer obravnava tisti tržni inšpektorat, pod katerega krajevno pristojnost sodi obravnavani subjekt - prodajalec (krajevna pristojnost se določa na podlagi kraja sedeža obravnavanega subjekta oziroma kraja storitve prekrška, če ima obravnavani subjekt več fizičnih lokacij - na primer trgovine, podružnice...).

 
 
Navedite naziv, naslov oziroma sedež (ulico in hišno številko), poštno številko in pošto podjetja, pri katerem ste kupili stvar z napako.
Po Zakonu o varstvu potrošnikov se za podjetje šteje pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost.

Pišite na način: "Jurček d.d., Cesta v gaj 2, 1000 Ljubljana"

 
 
Navedite datum nakupa predmeta z napako.
Če datuma ne veste, ga lahko poiščete na garancijskem listu ali na računu.

 
 
Navedite, kateri predmet je bil kupljen z napako.
Primer: "sesalec Aiwa G-force 1000 PWR"

 
 
Označite, kaj prilagate kot dokazilo o nakupu.
Več

 
 
Na kratko opišite napako, ki jo kupljeni predmet ima.
Primer: Pri sesalcu ne deluje motorček za vračanje kabla, čeprav je v navodilih o delovanju napisano, da bi moral delovati.

 
 
Navedite datum dopisa, s katerim ste pozvali podjetje, naj vam zamenja stvar z napako ali vrne kupnino ali da naj odpravi napako.
Če podjetja še niste pozvali, lahko to naredite tukaj. Šele če bo podjetje neupravičeno zavrnilo vašo zahtevo, se boste z obrazcem, ki ga izpolnjujete, lahko obrnili na inšpektorat.

 
 
Na kratko povzemite, kaj je bilo z dopisom zahtevano, naj podjetje naredi.
Pisati začnite z besedo "naj"; na koncu ne napišite pike.

Primer: naj zamenja blago z napako, oziroma naj napako odpravi, če zahtevano ni mogoče, naj vrne plačilo kupnine

 
 
Opišite, kakšen je bil odgovor podjetja, na katerega ste dopis naslovili.
Na kratko povzemite njihov odgovor na dopis. Če na dopis sploh niso odgovorili, napišite, da niso odgovorili.

Pišite v celih stavkih.
Primer: "Podjetje na dopis sploh ni odgovorilo."

 
 
Navedite, zakaj menite, da je podjetje vaš predlog neupravičeno zavrnilo.
Pišite v celih stavkih.

Primer: "V navodilih o delovanju izdelka je jasno navedeno, da bi pri sesalcu moral delovati motorček za avtomatično vračanje kabla. Navedeno ne deluje, izdelek sem pravilno preizkusil in takoj, ko sem ugotovil, da ne deluje, sem ga še v garancijskem roku (3 dni po nakupu) tudi nesel nazaj v trgovino."

 
 
Označite, ali med potrošnikom in podjetjem, kjer je bil izdelek kupljen, obstoji spor o obstoju napake.

O sporu o obstoju napake govorimo, kadar podjetje trdi, da ne gre za napako, pač pa npr., da je to lastnost izdelka, za katero bi moral potrošnik vedeti, ko ga je kupil, in podobno.
Če gre za spor o obstoju napake, izda pristojni inšpektorat odločbo le, če potrošnik zahtevi predloži mnenje sodnega izvedenca ali če je napaka nedvomno izkazana.
DA
NE

 
 
Nazaj
Naprej

PRIJAVA
Korak 2/5
Predviden čas izpolnjevanja
10 minut
Storitev vsebuje:
Individualno izdelan dokument, pripravljen za tisk
Navodila za uporabo dokumenta
Vzorec končnega dokumenta:
Predlog tržnemu inšpektoratu, naj podjetju naloži odpravo napak na blagu oziroma vračilo plačanega zneska oziroma zamenjavo blaga  - Če je podjetje neupravičeno zavrnilo potrošnikovo zahtevo, da naj mu blago z napako zamenja z novim ali da naj vrne znesek za plačano blago ali da naj odpravi napako na blagu, lahko pritožnik s tem obrazcem predlaga pristojni inšpekciji, naj izda odločbo, s katero podjetju odredi, naj njegovi zahtevi ugodi.

Pred uporabo tega obrazca morate navedeno najprej zahtevati od prodajalca.

Pristojni inšpektorat izda odločbo le, če med potrošnikom in podjetjem ni spora o obstoju napake.

Če je med potrošnikom in podjetjem spor o obstoju napake, inšpektor izda odločbo le, če potrošnik predloži mnenje sodnega izvedenca ali če je na kak drug način napaka nedvomno dokazana.
Zakaj uporabiti
e-obrazec?

Pogosto menimo, da potrebujemo le nek vzorec, pribljižek dokumenta, da lahko opravimo določen posel.

Vendar običajno ni tako.

Vsak pravni dokument mora biti pripravljen v skladu s pravnimi predpisi, saj lahko le tako zavarujemo svoje interese in brez težav izpeljemo postopke.

e-obrazec poskrbi, da sami, brez pravnega znanja izdelate takšen dokument, saj namesto Vas v le nekaj minutah samodejno izdela in vsebinsko prilagodijo Vaš dokument, tako da vsebinsko ustreza Vaši konkretni situaciji...


e-obrazec 1198 - Predlog tržnemu inšpektoratu, naj podjetju naloži odpravo napak na blagu oziroma vračilo plačanega zneska oziroma zamenjavo blaga  e-obrazec 1198 - Predlog tržnemu inšpektoratu, naj podjetju naloži odpravo napak na blagu oziroma vračilo plačanega zneska oziroma zamenjavo blaga  e-obrazec 1198 - Predlog tržnemu inšpektoratu, naj podjetju naloži odpravo napak na blagu oziroma vračilo plačanega zneska oziroma zamenjavo blaga

Izdelava pravnih dokumentov - Pravni nasvet po e-Pošti - Brezplačni e-Priročniki - Članki in nasveti - Oglaševanje

Kontakt in pomoč uporabnikom: Kontaktni obrazec I T: 01 / 511 42 60 I M: 051 / 204 821 I info@informiran.si

© INform, pretok znanja d.o.o. 2004-2017. Vse pravice pridržane.